♥♥AKU INGIN BERLARI!!♥♥


Pada detiknya aku ingin berlari..
berlari dan berlari..
dan tak mahu menoleh..
tapi..
ada suara memanggil untuk aku berhenti
mengapa mesti ada suara?
mengapa mesti dia memanggilku lagi..
padahal aku mahu melupakannya..
melupakan segala yang terkunci dalam hati..
segala keperitan di jiwa..
segala kesakitan hati ini..
biarkan aku berlari..
mencari perhentian.. 
untuk kuhelakan ketenangan bagai padang rumput..
yang menjalar bersama lalang yang dihembus..

Kenapa dugaan yang semacam ini yang kuhadapi???
 Sesungguhnya aku akan hadapi semua ini dgn redha..
Aku mengalah..
Sesungguhnya ada lagi yang juga mencintainya..
Yang juga sanggup berkorban hanya untuk dirinya..
Aku tidak mahu menjadi penghalang..
Biarkan mereka bahagia..
Walaupun aku sakit untuk lalui semua ini..


Aku sedih...
semakin aku mahu melupakan dia..
semakin dekat dia datang.. 
smpai bilakah semua ini?? 
Apakah petanda kepada semua ini???
 Aku hanya manusia biasa..yang lemah...
Aku tidak larat untuk menghadapi semua ini..
Aku sakit!!
Memikirkan semua ini..

YA ALLAH.. 
jika sesungguhnya dia adalah jodoh aku..
Engkau tunjukkan lah jalan untuk menuju kebahagian..
dan jikalau dia bukan untuk aku..
Engkau tolong la aku untuk melupakan dia YA ALLAH...
Sesungguhnya berat untuk aku melakukan semua ini tanpa bantuan engkau YA ALLAH...

“Ya Allah,
bantulah hambamu yang lemah ini..
berikanlah kekuatan..
berilah kesabaran kepadaku..
untuk meneruskan hidup..
dan mengharungi dugaan..
yang kau berikan ini..”



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...