♥♥CUBA MELUPAKANMU♥♥




Kenapa begitu sukar diriku ingin melupakanmu???...

aku cuba untuk melupakanmu dalam hidupku....
..
aku sibuk dengan duniaku..kamu sibuk dengan duniamu...

hari2 aku cuba..cuba untuk melupakanmu...

cuba untuk tak menghubungimu lagi...

tetapi begitu sukar rasanya...bayangan dirimu sentiasa menghantui

 hidupku...

bila aku memandang orang lain dalam fikiran aku adalah kamu...

bila aku bercakap dengan orang lain tapi aku ingat kamu...

kamu..kamu dihatiku...di fikiranku...
...
walaupun aku tak berpeluang berjumpa kamu...

di hatiku masih ada kamu...

tidak ada seorang pun yang boleh memadamkan ingatan ku

 padamu...

tidak ada yang seperti kamu...

kamu seorang insan yang begitu istimewa yang pernah ku jumpa...

ciri-ciri yang ada padamu membuatkan aku begitu bahagia...

 kenangan yang terindah dalam hidupku dapat mengenalimu...

dapat menyayangimu...

tapi....kita berbalik pada realiti...menyintai tidak semestinya

 memiliki..

kadangkala aku merasa rindu padamu..
..
rindu pada gelak tawamu..rindu pada telatahmu...

rindu segala-galanya mengenai mu..

Memang benar...Apa yang tertulis untukku...

Adalah yang terbaik untukmu...

tapi...kamu tetap kawan, sahabat dan seorang teman buatku..

teman selama-lamanya...

ya..kita tetap teman yang baik..

kita bermula dari seorang kawan...

dan akhirnya datang perasaan kasih dan sayang walaupun kita tahu

 ia tak ke mana-mana...

kasih sayangmu dah cukup buatku bahagia...

aku rindu..rindu pada seorang teman sepertimu....

tapi............ 

aku tidak tahu sampai bila aku sanggup sembunyikan perasaan

 ini.... :'(((







3 comments:

  1. i like this..we like in the same situation..
    luv to read it! :))

    ReplyDelete
  2. Sabar eh? Memang mula mula rasa macam tu. But then bila dah lama lama nanti okay lah. Saya pun dalam masa setengah tahun rasa macam tu. Sekarang pun still ingat tapi dah tak rasa apa apa. InsyaAllah nanti okay lah tu. Doa banyak banyak kat Allah. Dia Maha Mendengar :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...