♥♥IMPIANKU TERCAPAI JUA♥♥



Assalamualaikum semua..
Agak lama jugak aku mendiamkan diri menyibukkan dari dengan entri2 baru di blog ini..hari ni baru lah ada mood sikit tangan ni nak menaip, xde la panjang mane pon sebenarnya..hihi..
Alhamdulillah, baru2 ni (xde la baru sgt sebenarnye..huhu) aku telah berjaya mencapai matlamat aku untuk sem lepas dengan meningkatkan pointer aku..aku pernah berazam aku nak dapatkan dekan , sebelum ni pointer aku hanya sipi2 je nk dekan..hihi, Alhamdulillah Allah telah makbulkan doa aku untuk kali ini..Syukur sgt Ya Allah..Masa tu Allah saja lah yang tau betapa gembiranya hati ini, sampaikan adik2ku merasa pelik dengan sikap kaklong mereka ini yang asyik tersengih2  macam kerang busuk..haha..berita ini ku sampaikan kepada ibu bapaku, alangkah sukanya hati ini apabila melihat kedua ibu n bapa ku tersenyum gembira dengan kejayaanku..Alhamdulillah, ini hadiah buat mereka yang tidak pernah putus asa membanting tulang, menyokong dan mendorong aku selama ini..Terima kasih mak n abah, biela berjanji akan teruskan pencapaian ini ke arah yang lebih cemerlang lagi insyaAllah..Tidak lupa kepada jejaka sepet idaman hatiku(haha) yang juga sudah terlalu banyak memberi semangat kepada aku untuk mencapai hingga ke tahap ni, dialah yang selalu membakar semangatku, mencabar ku untuk mengharungi perjalanan ini, dan Alhamdulillah, aku telah pun menyahut cabarannya dan sekaligus berjaya dalam cabaran itu(chewah)..hehe..Ni yg wat tambah sayang ni..haha..kepada rakan2 yang juga sama senasib denganku, yang sentiasa bersama2 denganku dalam perjuangan ini, aku ucapkan tahniah n terima kasih sangat2 kt korang..tanpa korang juga , aku xkan dapat capai tahap ini..Semoga kejayaan kita ini tidak akan putus2 hingga ke akhirnya n sentiasa mendapat berkat dari Nya insyaAllah..  ^_^

4 comments:

  1. fuyooo tahniah2

    visit
    http://myaleo.blogspot.com/2012/07/hai-bloggerland.html

    ReplyDelete
  2. Salam kenal.... ^__^


    feel free to visit my new blog :)
    http://mrsnon.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...